Numele meu este Maria, am 27 de ani ╚Öi sunt din Sibiu. Am ├«nceput acest proiect handmade la ├«nceputul anului 2009, din dorin╚Ťa de a-mi folosi inspira╚Ťia ╚Öi de crea bijuterii care transmit ceva mai mult, care spun o poveste sau exprim─â o parte important─â din via╚Ť─â. La ├«nceput cele mai multe dintre elementele mele erau influen╚Ťe de epoc─â, inspirate de deceniile anilor 50-60 cu materiale din: dantel─â, nasturi, medalioane, Cameie …

Treptat inspirat─â de marile case de mod─â ╚Öi de minunatele mele cliente am ├«nceput s─â creez lucruri diversificate, zilnic primesc cereri de a crea diverse accesorii ╚Öi ├«mi face mare pl─âcere s─â ├«mi folosesc imagina╚Ťia ├«n tot ce este handmade…

Caracteristica muncii mele se distinge prin personalizarea fiec─ârui articol. Fiecare pies─â poate fi ├«mbog─â╚Ťit─â cu detalii mici, potrivite pentru persoana care o va primi. Fiecare bijuterie are un stil..



Globuri personalizate ­čÄä


-dimensiune: 6 cm - 20 RON

-dimensiune: 8 cm - 25 RON 

Ce poate fi personalizat?
- pute╚Ťi alege 1 sau 2 poze / fotografii / colaje 
-text: nume, dat─â, mesaj 
-panglic─â, dantel─â, ╚Önur ~ diverse nuan╚Ťe 
( jumătate de glob colorat: argintiu/auriu/alb/roșu)

Pentru COMANDA: 
▶️mesaj privat
▶️accessoriesmaria@yahoo.com









Niciun comentariu:

Trimite╚Ťi un comentariu