Numele meu este Maria, am 27 de ani și sunt din Sibiu. Am început acest proiect handmade la începutul anului 2009, din dorința de a-mi folosi inspirația și de crea bijuterii care transmit ceva mai mult, care spun o poveste sau exprimă o parte importantă din viață. La început cele mai multe dintre elementele mele erau influențe de epocă, inspirate de deceniile anilor 50-60 cu materiale din: dantelă, nasturi, medalioane, Cameie …

Treptat inspirată de marile case de modă și de minunatele mele cliente am început să creez lucruri diversificate, zilnic primesc cereri de a crea diverse accesorii și îmi face mare plăcere să îmi folosesc imaginația în tot ce este handmade…

Caracteristica muncii mele se distinge prin personalizarea fiecărui articol. Fiecare piesă poate fi îmbogățită cu detalii mici, potrivite pentru persoana care o va primi. Fiecare bijuterie are un stil..



Pahare Miri și Nași ♥♥


Pentru comandă ma puteți contacta intr-un mesaj privat! 
Tel: 0740266539

Mail: accessoriesmaria@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu